17 April 2011

Windu kat Skolah.. LasT Part..Finale



Salam...KAbarek sume..?? kok jawapan nye pasti Waras enggak..???haha...Alhamdulillah ,kini kite sampai di penghujung cerita aku windu kat skolah..Buat semua yang sudi menjelajah blog ni terima kasih, moge kita bersama2 memperoleh dan berkongsi ilmu yang ada.Bukan untuk mengate hanya sekadar berkongsi cerita yang tak seberapa je..:) :)

MAri semua dengar cerita ya!!haha

Akhirnya..aku bertukar ke kelas baru..Namanya indah juga..4 Taqwa.(moge ketaqwaan kami sekawan kelas :) :) bertambah setiap hari..amin)...Satu suasana yang cukup berbeza..cara pergaulan..hubungan sosial sesama rakan taulan dan guru2.. aku belajar mengenal dunia.. belajar mengenal kehidupan baru..2 lagi kawan baikku turut mengikuti berpindah kelas yang sama.:) :)
kehidupanku mula berubah..
Berubah pade yang baik bukan sebalik...haha

Boleh dikatakan.. kami bertiga sering dijadikan orang harapan..terutama time buat presentation.. disebabkan itu..rasa maluku sudah berkurang..semagatku kian kembali..keyakinanku begitu tinggi..diriku begitu lain sekali..kami bertiga menjadi tutor buat rakan kelas kami yang memerlukan pertolongan kami..terutama di dalam pelajaran.. kami tidak pernah berhenti..membantu rakan2..hingga aku sedar erti sebuah persahabatn..begitu luhur..kami saling mempercayai dlm berinteraksi..suatu perasaan yang tidak dapat kugambarkan...dan yang amat aku dahagakan suatu ketika dulu..ukhwah persahabatn~~aku semakin matang:) hehehe
itulah sahabat sejati~~~ kalian sentiase dalam doaku


haha...go go power rangers!!!..

Kami bertiga sering ke mane2 bersama....haha:) :) terutama selepas selesai peperiksaan.. menghulurkan bantuan pada guru2..(kami nak tolong tande kertas pekse cikgu..hehe).. tiada duke..yang ade seluas lautan ilmu untuk aku pelajari.. perspektif ku melihat dunia kini begitu POSitif sekali..aku sungguh berpuas hati dengan perubahan diri..semua org meraikan kedatangan kami..kami semua sahabat sejati(aminn)..tiada rakan yang meminggirkan diri.. saling berkongsi dan meningkatkan harga diri...bersame mencapai cita2 yang suci menjadi Realiti...Itulah perasaan ku kini..

yang manakah rupe yang anda suke..haha:) pilih saje..

Jangan pernah memandang kekurangan yang ade pade diri ... Kelebihan kite memberi manfaat buat orang di sekeliling kite...terutama dalam menjalin ukhwah sejati...kite semua umpama saling melengkapi..Belajar mengubah diri .beri ruang pada diri untuk menikmati alam ciptaan illahi ini...bersama SEMUA isinya...mengikut tunas2 islam dan amalan syariat yang suci..
Lets start believe urself..U R the leader of Ummah~~


Moge2 ia menjadi pedoman diri n semua....
salam Tautan ukhwah dari diri ini..
CiK linamocha nak undur diri..
hihihi...

No comments:

Post a Comment