02 April 2011

Windu kat Skolah.. Part 3

Salam...tarang ..tang..tang..~~ade part 3 plak..huhu..saje nk wat novel koT!! :) nak sambung Alkisah nye.. setiap taun prestasi aku mule meningkat setiap hari..n aku dapat kesan my ability in solving almost math problems..kira okeyla~~ aku pon xtau bab b4 ni math aku bese cukup mkn je tu pon aku tak buke buku.. tpi kt skolah ni aku da stat blaja buke buku,,lgi2 time nk exam..hehe Alhamdulillah aku dpt 2nd place time exam akhir taun..Sonok bagaI...(al maklum time skola renda aku X penah skali pon naik pentas semate2 mik hadiah anugerh cemerlg)..berkat aku usehe sungguh2 smbil tawakkal pde Allah..mmg aku sgt rajIIIIn time tu.. kdg2 aku dtg kelas lame aku tu..then aku tersermpk dgn si "die"..ecece..malu ke?? ish..please!!
Thanks to Allah,, sometimes we need someone to change us right..^_^ that's how the ukhwah or frendship begin..
~the friendship begin~

Mase aku naik form 2 aku dpt msuk klas 1st..fuyyo..~~aku mmg teruje..xpenah2 kot..mybe korg da selalu rase,,tapi org cam aku nie..hikhik..that is Miracle la~~ n aku same kelas ngn si ''die''..kire die mmg pandai la tuh...tpi tula pasal..aku nye masalah still the same~ motivation n self esteem aku rendah!!..~ Cane ea???korg penah rase tak"..

~ setiap penyakit ade penawar~

Ciri2 org cam aku nie camni:

* kalo masuk kelas tu bdn aku kecut..takut (yela dak2 tu pandai)..n sampai nk wat presentation aku tak bole nak menghafal kt depan sume org ..PeLik!! aku tergetar2 pegang note,,hilang Fokus!!

`
~masalah ni perlu dirawat segera b4 ia bertambah teruk~

* kesannye aku mmg dok mendiam je dlam kelas tu..dak2 pompuan borak2 aku tak leh nk seGENG..hehe..nk hantar aku kt pusat kaunseling ke??hihik:)

~haa..baik jadi cam ni~

* Satu lagi masalah..aku mcm tanamkan sifat (anti lelaki) dlm diri aku..kalo jumpe tu muke merah n pandg bawah je..PAnass..aku nk lari smpai org tak nampak muke aku..i hate them.. kalo my best frend or kengkwn aku borak2 ngn dorg aku mmg acuh x acuh jela en .. aku ni mmg pelik en..x normal ke??
~ish2...jgn jadi camni..tahap teruk ni..kuang33..~~

* kelas ni smpaikan dak2 kelas lain maluuuu nak msuk kelas tu kalo nk jumpe membe2 die..mybe kitowg ni sombong kot..opss bkn aku ea..hehe org len kot~~

~tengok orang utan pun malu nak masuk kelas kami..hehe~


Same arr time form 3 ..still dok kelas tu..result exam aku jgn ckp la..bese aku dapat no 25 ke atas ade gak penah no 30 lebeh..haiyyoo..besela.. tapi result aku tu excellent la gak.. kalo masuk kelas dak sebelah de harapn dapat top 3 lagi tuh..cume dlm kelas tu ramai sgt yg excellent kot..ceHH..hihi..ni la pengalmn.. sepatutnye aku kene blaja ngn lebih lagi!!

Banyak gak peristiwe2 yg make me embarrassed a lot time kat kelas tu..huhu..lagi2 time aku dimalukan oleh si ''die'' depan sume plaja kelas..nyesal wey..hanya Allah je tau.. start dari situ aku start blaja cari inspirasi sendiri.. apelah aku ni cabaran ckit pon xleh bawe.. aku da x tahan~~ kelas tu byk memori pahit dri manes..hihik.. tata~~
~hati remuk di dalam siape yang nampak??~

Time fom 4 aku pindah kelas..this my decision aku mik kelas akaun n tinggalkan kelas science tuh..yess i need to change!! aku doa moge2 ni la jalan terbaik walaupun aku dapat tentangan hebat dri parent aku..dak2 lain cibuk nak mik kelas science..lantar arr..mik kau n finally aku dapat,, ape yang sepatutnye aku da lame buat... nak tau ?? will be continued ..~~~

Ya Allah..moge ini jalan terbaik buatku sebelum menemuimu..Amin~~

No comments:

Post a Comment