15 October 2011

Salam aku KeMbaLi...^_^

ASSALAMUALAIKUM

Salam wat semua~~kengkawan kesayangan, kucing2 yg kecomelan..jiran tetangge yg dihormati n sume yang tak mengenali diri ini..hihi..Saje mendiamkan diri mencari penawar hati memerah idea limau nipis yang tak pasti..sebenarnya Alhamdulillah lina menyambung pelajaran di salah sebuah ipt di gombak..ehem2..tahu kan? Jadi di kala sepi begini la mood berblogging datang menjerkah diri..SeMester 1 2011/2012 ^_^ 1st year digri.

*hope sume sihat2 kan? kalo di uji moge ia buat kifarah dose dlm diri*

Lagi lina panjatkan kesyukuran ..da sebulan masuk study..macam2 kerenah da dirasai.. geram suke duke gembira lapang n time bizi da mula menerjah dalam dunia siswi. TerJah!! Tapi rasanya tu bukan alasan untuk kite berlari dari ujian ni..SABAR lah.. InnaAllaha Ma'as Sobirin. Sesungguhnye Allah bersama orang2 yang sabar..Jika dibandingkan dengan remaja2 yang mendiami negara bergolak kini..palestin..Banyak iktibar dan pedoman yang boleh dipelajari..MAlah ia juga pemangkin dan pembina modal insan yang diredhai..

~~Kita kan ibarat cawan~~


*diketuk dibentuk dibakar dengan api yg panas dan bebagai penyeksaan pada diri semata2 untuk menjadi sebuah cawan comel ni :) *jadi positif kan diri*

Buat kawan2 yang bergelar siswa dan siswi..mahupun yang sudah bekerja shif siang n malam hari..huhu..apa pun yang terjadi sandarkan niat kalian pada Illahi..Moga2 hasil usaha jerit perih kalian mendapat keberkatan n Lets strive for Islam..

p/s::> jgn mengeluh pade dugaan yang terjadi.


*end*

No comments:

Post a Comment